2010-12-28
 12:37:18

svar

KommentarTid
moooooeeeeezzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz om HATAHATAHATAHATAHATA:
neeeeeeeii mooE..inte sjuk..okej! let's give some tipzzzz till mrs.moe... 
a) DRICK TE..och CAPPUCCINO, då blir du speed som vi idag hos emme..och jag lovar det blir roligare då :D
b) ÄT VITLÖK. ÄT - Ä T - om du vill kan jag dra på ica och köpa en årsförbrukning på vitislökis, såg att de hade x:a:price (a)
c) sätt på dig MOE-bandet och hundraTUsen filtar så lovar jag att du blir friskis och svettis på 0-tid..äre klarre? 
d) lyd alla råd, and you are frisk snartt! <3 hejraa:) och ps, jag har gryyymmmtmmtmt svårt att förstå mig på tecknen efter kommentarsaken..bara ett till tipzzzz ;) haha byye! :D
jAg SKa nOG gÖra soM dU sÄgeRR så Får vI sE Om DEt FuNkaR!
TeCkneT FatTar ja iNte Vad Du MeNAr mED? :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: