2010-12-26
 21:48:39

HATAHATAHATAHATAHATA

symptom:
snuvig
ont i halsen
kli i halsen (jag tror seriöst att jag avlider snart)
huggade smärta i ryggen när jag andas
trolig sjukdom:
lunginflammation
fanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfan
fanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfan
fanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfan
fanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfan


Madeleine

Absolut! =)



krya på dig!



PUBLICERAT: 2010-12-27, 15:12:55 | URL: http://maddeworlds.blogg.se/
Alexics

re: okej!



Krya på dej



PUBLICERAT: 2010-12-27, 15:31:29 | URL: http://alexics.blogg.se/
moooooeeeeezzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

neeeeeeeii mooE..inte sjuk..okej! let's give some tipzzzz till mrs.moe...

a) DRICK TE..och CAPPUCCINO, då blir du speed som vi idag hos emme..och jag lovar det blir roligare då :D

b) ÄT VITLÖK. ÄT - Ä T - om du vill kan jag dra på ica och köpa en årsförbrukning på vitislökis, såg att de hade x:a:price (a)

c) sätt på dig MOE-bandet och hundraTUsen filtar så lovar jag att du blir friskis och svettis på 0-tid..äre klarre?

d) lyd alla råd, and you are frisk snartt! <3 hejraa:) och ps, jag har gryyymmmtmmtmt svårt att förstå mig på tecknen efter kommentarsaken..bara ett till tipzzzz ;) haha byye! :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: