2011-03-04
 23:19:13

pretend?

kan vi inte låtsas som att det inte är länge sen vi uppdaterade? :)

för övrig kan jag berätta att det känns som att jag är den enda som inte är på Night Flight.... men jag pallade inte betala 60/80 kr för p12disco och kolla på innebandy,not my style... aja,hoppas dom som är där har kul ;)
själv spenderades kvällen med Emilia med boyfriend, Felix, Pierre och John! :D
vi såg på Orphan medans jag satt och förbannade ungen under hela filmen och slog John och Pierre som jag satt mellan. synd om dom.
justnu sitter mor far och bror där nere och äter kladdkaka och tårta. själv sitter jag på övervåningen med en halv knäckebröds macka. Mums. Jag orkade inte smöra så det är lite torrt....
före julfesten förra året.
vi kan väl låtsas som att jag var fin på kortet och hade MASSOR med volym i håret :D?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: