2011-01-02
 12:14:54

2010


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?:
Haa, självklart
2. Höll du några av dina nyårslöften?: troru jag minns vad jag hade?
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?: emilia, elin, agnes.... eller så inte
4. Dog någon som stod dig nära? jag hoppas inte det?
5. Vilka länder besökte du?: Spanien(Gran canaria), Norge, Österrike (2ggr), Schweiz, Slovenien, Kroatien
6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011? SM guld!
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? 5 november,5 juni(bröt armen i österrike)
8. Vad var din största framgång 2010? guld på malmö open,vara med på landslags läger,vara längre än elin
typ augusti framåt;*
9. Största misstaget?: Croatia open........... vara kortare än elin i början av året ;*
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?: sjuk,brytit armen,den eviga svanskote skadan
11. Bästa köpet?: min digital kamera! och min mobil <3
12. Vad spenderade du mest pengar på?: anabola steroider
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?: mina kompisar! :D
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?: Bruno Mars - just the way you are, P!nk - Raise your glass, Fuck you - Cee lo green,2012 - Jay sean är bara några..
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?: Gladare skulle jag nog säga.... äh jag vet inte!
16. Vad önskar du att du gjort mer?: tränat!
17. Vad önskar du att du gjort mindre?: varit sjuk!
18. Hur tillbringar du julen?: Hemma? :O
19. Blev du kär i år?: think so
20. Favoritprogram på TV?: SCRUBSSSSS
21. Bästa boken du läste i år?: alla house of night böckerna!
22. Största musikaliska upptäckten?: att rent är inge bra? :)
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?: Jag önskade mig en digital kamera,en Ipod, en icurl, pengar, presentkort, adidas kofta - vad fick jag? - adidasjävlakoftan. the one and only.kul.nä.
25. Något du önskade dig men inte fick?: nummer 24 säger jag bara.. 
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?: Gran canaria,åt på hard rock café och badade i poolen :]
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?: eehhh jaa,kan inte nämna allt?
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?: bättre än 2009 hoppas jag? :)
29. Vad fick dig att må bra?: kompisar och den älskade träningen <3
30. Vilken kändis var du mest sugen på?: mig själv?
31. Vad var ditt motto 2010?: whats don't kill me makes me stronger
bästa dagen haha :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: