2011-01-12
 04:40:00

HEHEHEHEEHEEHEHE

♥♥♥1. är du kär? - är du?
2. har du snusat? - ja,snittar sjuttiotolv prillor per dag
3. har du fimpat en cigg på nån annan? - nej,snuuusss är miiin greeejjjj
4. har du legat i sängen brevid en kille? - ja
5. har du blivit dumpad? - ja
6. har du blivit slagen!?- är man kompis med Vendela,Agnes och Elin får man räkna med det
7. tar du droger? - anabola har jag ju sagt flera gånger..
8. har du haft en tjej/kille? - ja ghar haft dammråttor
9. har du pussat en tjej? - jaaa för jag är GAAAAAYY
10. hatar du någon? - ja
11. älskar du någon? - fler än va djag har fingrar på min högra hand!
12. har några av dina vänner svikit dig? - ofcörse
13. har du djur? -  dammråttor?
14. har du legat brevid en tjej i sängen? - ja,busigt!
15. hatar du dig själv? - nej,såntär onödgit
16. gillar du orange? -  jag gillar rosa mer.rosa<3<3<3<3<3<3<3<3<3
17. har du haft oskyddat sex? - nej
18. har du nån sjukdom? - förkyld. och möjligtvis ADHD,möjligtvis
19. har du skämt ut dej för den du gillar? - eeehhhh jaaaaaaaa några gånger(asså typ kompisar osvosv)
20. har du en gris? - ja,gottfrid
21. har du en plattång? - icurl i mitt hjärta <3
22. har du en bror - treeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
23. har du sjukt bra humor? - bättre än någon annan
24. har du mörkt hår? - jag har typ ljust brunt nu och minnaturliga är neonlimegrönt,räkna ut det själv?
25. gillar du att stå i duschen i flera timmar? - nej,då blir man ju ett russin ;*
26. tycker du om hästar? - asså förut älskade man ju dom där stora illa luktande sakerna,men dom är söta ;*;*
27. har du en hund? - om man räknar med Sanna så ja.
28. har du skilda föräldrar? - nej :D
29. har du gått på simskola? - jaaaaaaaa <3<3<3<3<3<3<3
30. har du sagt bög till en kille? - bög och gay råkar vara mina favorit ord,som ligger fint på tungan liksom
31. har du sagt fitta till en tjej? - jag torr det?
32. har du fuskat? - varje dag!
33. har du en kanin - erika<3<3<3<3<3<3<3<3
34. har du lunar? - ne jag levde inte på stenåldern
35. har du MSN? - ja! [email protected]
36. har du en syster? - emilia och sanna
37. har du bruna ögon? - sweeet miss blue how do you do......
38. gillar du att fota? - men emilias systemkamera eger det
39. har du sett dig själv brinna? - ja,varje torssag,längar till imorrn!
40. hjälper du dina vänner? - ja,i måndags hjälpte jag Agnes städa upp saften som hon hade slängt över emilia på hkn.
41. gillar du tacos? - alla gånger! exrta gott med bananoch smältost till <3
42. tycker du att du är söt? - lika söt som salt.
43. har du dansat? - jag är en dansmaskin
44. har du spelat fotboll? - ja,slutade i augusti efter typ 7 år? (a)
45. tror du på äkta kärlek vid första ögonkastet? - assåeee naaaeeeeww<333<<3<33<3;*;*;*;*;*
46. kan du stå framför spegeln i timmar om du bara får? - nej,jag har andra saker att göra
47. har du ätit sniglar? - haru ätit grus? nä,juste!
48. äger du en locktång? - som sagt,det enda som finns i mitt hjärta är icurl (L)(L)(L)

49. gillar du att tugga tuggummi? - ja,stimorol shift raspberries-mint är godast ♥
50. borstar du tänderna varje morron och kväll?  - inte på morgonen på loven (A)
51. gillar du kläder? - älskar´t (ord snott av Amanda,som även den här listan är!)
52. hatar du falska vänner? - ja!
53. gillar du räkna matte? - JAG ÄLSKAR DET MEST AV ALLT ♥♥♥♥♥♥
54. älskar du någon nu? - så sant som att jag var i norge i helgen!
55: har du gråtit inför en vän? - ja,jag är en grinolle ;*
56. kan du sjunga? - kan en stum åsna sjunga kan jag!
57. har du sett nån dö? - tack men nej tack
58. säger du vad du vill? - ganka ofta
59. har du det bra hemma?- ja<3<3<3<3
60. vad är ditt hela namn? - Nils Adam Nicole Maya Carola Holgersson-Oliversson,men jag säger bara Nils Holgersson
61. kan du tala spanska ? - HOOLAAAABANDOOLAA..nä,men jag kirrar både G och typ VG så lite kanske?
2. är du kortare än 1.60? - nej,jag är 163,jag är en långis(tillskilland från Elin ;*)
63. älskar du sommaren? - jaaaaaaaaaaaaa
64. älskar du vintern? - jag gillar´t
65. har du mer än 6 par strumpor ? - ja,men det är hål i dom,älska mammas <3<3<3
66. brukar du sjunga när du är i duschen? - hemma typ ibland?
68. har du haft sex med ett djur ? - varje dag
69. gillar du att städa? - lika mycket som jag gillar guacamole.nej,vänta,jag gillar ju inte det :S
70. gillar du att sova länge? - jaaaaaaaaaaaaaaaaaa
71. har du vart med om en olycka? - jaaaaaaaaaaaa
72. är du förvirrad? - det beror på hur man ser på saken.
73. äger du mer än 6 par byxor? - ja det hoppas jag verkligen.
74. har du förlorat en vän? - flera!
75. gillar du att shoppa? - jaa ojj vad jag gillarrr´t...om man har pengar :]
76. har du varit i paris? - neeeeej,men i Jörn.
77. gillar du spindlar? HATAR!
78. klarar du dig själv? såklart inte.
79. lagar du ofta mat? - typ (a)
80. är du klantig? - är detta ens värt att svara på?
81. har du foppatoffler? - då jag badar,så igen krabba skulle få för sig att nypa mig eller fiskar bita mig ;*;*♥
82. har du mer än 20 låtar på din data? - ja det har jag verkligen
83. sminkar du dig innan skolan? - ja,iaf med mit älskade coverstick<3<3<3<3<3<3<3<3<3
84. har du träffat en kändis? - att jag har! och vill  vi veta hur cool jag är? jag åkte samma flygplan som Nanne Grönvall från oslo i söndags.jag hatar hennes låtar ;*
85. har du mer än 7 par skor? - uggs,uggs,flipflop,taekwondoskor,springskor,ballerina,fake converse,tygskor,tygskor osvosvovossv
86. har du busringt? - ja<3<3
87. har du skällt på din bror? - nåååååågrra gånger (a)
88. har du en vän som skiter i dig? - svarar jag inte på
89. har du velat göra saker men vågar inte? - oja!
90. sover du med nått gosedjur? min nalle som jag vann på statsfesten...eller jaaa..den ligger på golvet nedanför sängen..
91. har du åkt nånstans utan att du får? - EHEHEHEEEHHEHEHEHEHEEHHEHEHEHEEHE......neeeeeeeeee........
92. vill du bara bort ibland - nej för jag älskar ALLTID världen..elelr hur det nu var
93. har du tältat? - ja,aldrig mer hoppas jag!
94. har du bränt dig? - på plattången </3
95. har du lekt med levande ljus ? - ja,för jag är så cool när jag drar fingret väldigt sanbbt genom ljuslågan!
96. har du lekt anden i glaset? - ja men dug så hmskt det var! jag var så rädd så jag skaka,JAG VILL GÖRA DET IGEN! :D:D<3<3<3<3<3
97. skäms du ibland? - oja
98. har du velat dö?-  en del gånger ja,men inte nuuuuuuuu
99. gillar du hip hop/rap musik? - älskar´t
100. gråter du ofta? - som jag sa innan,jag är en grinolle (L)

förresten är inte det här inlägget tidsinställt.inte alls.jag är uppe nu som vanligt folk.yeap.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: