2011-01-05
 12:35:00

to do

dagens to do:
stan med emilia för att köpa present till Elin som fyller år imorgon
packa,far på fredag men är upptagen på torsdag
städa
fixa kameran till datorn
träna
efter träningen vara på nått "möte"
en hemlig sak ;*;*;*;*;*
fixa in lite nu musik på ipoden
apropå det så skulle jag lyssna på the worlds greatest - R.Kelly om jag var ni,den kanske är gammal,men sjukt bra!
och fireworks och mikrofonkåt och greenade och she's so lovely osvosvosvosvosv ;*
hinna kolla på hockeyn
och gå och lägga mig i tid,så jag orkar upp i helgen!!

tjena puddig,står du här och dallrar?

UPDATE:
fixa kameran till datorn - check!
lite nu musik till ipoden - check!
hitta the world's greatest låten - vars fan finns den? :O ka ninte hitta den nånstans utan att det är virus BUHUHUHUH :'(
asså jag är seriös,jag far typ inte bort om jag inte hittar den gratis nånstans..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: