2011-01-16
 20:20:43

TJAAAAAAA

hemma från Bosön,och snälla någon döda mig,kan fan inte lägga bena i kors utan att det sträcker i arslet,inte sträcka ut ryggen utan att det sträcker i magen eller röra knäna utan att det sträcker i baksida lår... sen kan jag inte heller gå i trappor men det är en annan sak! :D
nu ska ni få veta hur duktig jag är,idag har jag nämligen sprungit 8000 m!!!!
o fyfan aldrig igen!
vill ni veta min awesomiga tid får ni fråga MOHAHAHAH
jag gillar att jag inte kommer kunna gå på skolan imorrn,men man ska ta en dag i taget!
sen kan jag ju berätta något roligt också....
på flyget hem från stockholm var det VÄRLDENS tjurigaste/suraste/tantigaste/bitchigaste flygvärdinna. jag hade på min ipod så ho nsa åt mig att stänga av den så jag stängde av den (eftersom hon stanna och glodde) och då gömde moa sin lite,men hon såg hennes hörlurar(urbanerars,så dom syns gansa bra) och börja fråga henne om hon gömde den osvosvosov
sen hon ba
tror du jag är helt jävla dum i huvet eller?:O:O:O:O:O:O:O:O:O
och då höll jag ju på att börja skratta osvosovosovososvosov
det ägde iaf <3
blir att sova 10 kan jag ju säga,här är vi inte pigga,älska att ha huvudvärk♥
jag pallar inte leta efter nån bild (a)
NU: solsidan♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: