2011-01-17
 15:43:47

summering Oslo 2011

fredag, kl 05.15

Alva var pigg när vi startade resan mot Stockholm
fredag,typ kl 10
må då säga att jag är en sleeping beauty
fredag typ kl 2
suddig bild från Arlanda
Fredag typ kl 6
Oslo.Sanna i bussen,det var en barnstol framför henne.
fredag, kl 23.23
vi sov på ett dagis(barnehage på norska),det var en underbar golvvärme♥
nån hade visst snott min kamera. skulle tro det var cuttis.
lördag typ 11.30
streching efter lördagens första pass.
just efetr det handlade vi på en mataffär. sen upptäckte jag en optiker butik. den hade fint namn♥
lördag typ kl 5-6 nånting
jag och jonna hittade fina utklädningskläder,men jag pallar inte lägga upp bilderna på mig nu (a)
lördag mellan 6-11/23.30 tror jag
åkte vi kälke. man åkte ner för en jätte lång backe,säkert 7 kilometer lång om inte längre!
sen åkte man tunnelbana upp <3<3<3<3
Moa,Alva och Sandra tappade bort 50 personer. efter lite mer än en timma frustation,förbannelser,svordomar,blåmärken och förbättrad kondis hittade vi dom,dom var vid voxenkollen!
där åt vi korv med äckligt bröd :)
Söndag
tog det slut batteri i min kamera. men först träna vi sen åkte vi hem. stupade i säng 02.15 och skulle upp kl 7.det älskar vi.
fyfan vad kul jag hade :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: