2011-01-29
 11:34:14

nej vadå alltid listor bara för att jag inte har något att blogga om?

♥♥HUR
Svarar du i telefonen: hej det är sandra,TJAAAAAAAA elelr något annat finurligt
Tycker du om gul-bil-leken: den eeeg ♥
Mycket pengar har du i plånboken just nu: mycket♥
Mycket är klockan: 111.17
Många kontakter har du på msn: vet itne
Fick du detta test: stanshetaste,i think :]
spenderar du en regnig dag bäst: träna!

VEM
Pratar du med på msn just nu?: vendelis,men hon skulle äta
Ringde dig senast?: mamma
Pussade dig senast?: emilia
Hade sex med dig den senaste veckan?: elin ;*;*♥♥♥♥♥
Vill du kasta en sten i huvudet på? agnes ♥
Saknar du mest just nu?: [hemligstämplad] <- cooling dära
Är din bästa vän av samma kön?: ööööö emilia,sanna,elin,vendela,agnes,erika,moe osvosvosvosv ska ajg nämna fler? :]
Är din bästa vän av motsatta kön?: john
Ska du träffa imorgon?: många,för en gångs skull ;*
Umgicks du med senast?: filip,john,felix,pierre,emilia och säännabänäna

HAR DU
Cyklat utan händerna:
oja
Gråtit en hel natt: en hel dag? på natten sover man ju :) SKOJSAA men jag minns inte :]
Åkt vattenskidor: nehej du,vågar jag inte
Åkt rullstol: älskar´t
Gjort en bakåtkullerbytta: ja,och jag äger på det
Köpt lösgodis för över 50 kr: ja,godis♥
Haft träningsvärk: bara typ varje dag hela jullovet
Önskat att du var det andra könet: ja :O:O
Velat vara ett djur: vem vill inte vara en nyckelpiga?
Tänkt dig en kompis i rosa kanindräkt: nej,en blå
Tyckt Harry Potter är bra: höhja
Hatat choklad: nej,choklad ♥

VEM
vem är i rummet med dig? I'm all alone
Vem fick du senast sms av? ebba eller ludvig,minns inte och jag orkar inte hämta mobilen (a)
vem tänker du på nu? gissa en gång
pratade du senast i telefon med? mamma
vems hus var du senast i? mitt ?
sa du senast “jag älskar dej” till? jag tror emilias pizza,men jag är inte säker
vem önskar du var med dig nu? ;)
vem är din favoritsläkting? jag själv;* nämen jag vet inte :]
vem i din skola går dig mest på nerverna? alla som känner bra nog skulle inte tveka

VAR
var går du i skolan? brännan
var är din telefon? i min säng
var är din mamma? försvunnen :$
var sover du? i min säng ♥
var handlar du mest? hm och gina
var fick du tag i tröjan du har på dig? största broderns garderob :]
var i ditt rum är du? jag är inte i mitt rum

VAD
vad åt du senast? macka
vad drack du senast? mjölk
vad är det för färg på dina byxor? rosa och vita,pyjamas byxor ;*
var är den närmaste saken som är blå? jag ser en blå liten mackapär här,men jag vet inte vad det är :]
vad gillar du mest med skolan? slöjd ♥♥♥♥♥
vad har du på fötterna? skinn! (oc hför er som inte fattar så var jag VÄLDIGT SERIÖS PÅ FÖRRA FRÅGAN ;*)
vad är din favoritfärg? vit svart och typ rosa eller lila eller nått :]
vilken film såg du senast? paranormal activity 2, NOO WAAAAY as good as 1an :S

HAR DU
sovit i en annan säng? ja?
sovit naken? då jag var liten
målat om ditt rum? nej :/
dansat framför en spegel? vad har man speglar till annars?
fått hicka? ja,jag ar typ alltid hicka?
stulit pengar från en kompis? såklart,varje dag!
hoppat i en bil med folk du just träffat? öhm ne :S
varit i slagsmål? många gånger
haft känslor för någon som inte känt detsamma? yesyes
strulat med en främling? neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej
älskar eller saknar någon nu? oja!
jag vet vad ni tänker,"skaffa ett liv" och jag funderar faktiskt på det



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: