2011-01-29
 11:11:06

jag är duktig!

igår slutade jag egentligen skolan 13.50
men jag frågade om jag fick sluta lite tidigare så jag skulle hinna med bussen till stan som går 13.45,skulle och gymma
gick fin fint
så när jag kom till stan traskade jag iväg till klubben,tog typ 15 min i rask takt.
väl på klubben skulle jag köra kondititonspass A2 ( 45 min,160-170 i puls)
jag var så dåligt tränad ( jag har ju just varit sjuk också,döh) så jag fick gå i vääälldig rask takt,powerwalk gånger 3490 kändes det som.
efter det körde jag lite bål också HEHE
sen var det att knalla in till stan igen, var tvunge natt springa lite också så jag skulle hinna till kvart över 4 (a)
sen gick jag he mrån busshållsplatsen, och ja, det är endå skapligt långt HEHE :]
tänkte bara att ni ville veta
stentuffa brudar den 6 januari ;*



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: