2011-01-23
 14:07:00

fredag kväll+natt/ lördag morgon..

..spenderades hos ebba med massa folk!

vi börjar knalla iväg på ica där vi handlade tacos saker för 860 kr <3<3<3<3<3
sen buss till ebba,där vi staplar in och packar upp allt. sen fastnar vi i deras kök en en timma för snack och skratt,roligaste var "snorrepirre" av Elin :)
sen fixar vi oss lite grannnaaa (a)
matlagning efter det.
äta,mums.
sen såg vi film. så jävla äcklig.kommer aldrig att säga till nån! så jävla äcklig,aldrig,aldrig mer!
fyfan,och hellvetet tog ju aldrig slut heller. jag funderade mycket många gånger inom 40 min att jag skulle hyra nån som kunde våldta helvetet åt mig.
och ja,jag håller för handen för äckel bilden,kan fan inte kolla på den.kolla aldrig på den filmen,ni blir skadade för livet. jag gråter nästan då jag ser bildhelvetet. bläääää.
sen spelade vi in en nyversion av harry potter puppetpals eller vad det nu heter.
och ja,jag är sjukt avundsjuk på ebba,jag vill också ha en onepiece.förbannad mycket. tyvärr han jag inte ta med mig den hem och färga den så inte skulle upptäcka att det var hennes...
sen efter det så gick vi upp och borstade tändera. och då matilda var klar skulle hon vänta på oss,så hon satt sig på badrumsmattan (och jag snackar för övrigt om världens perfektaste badrum♥) och bröjade prata,så elin satt sig också ner,sen jag,sen sanna och sen emilia,sen råka vi fastna där uppe,sittandes på badrumsmattan allihopa. vi satt där i en timma innan vi kom på att vi kanske borde gå ner. oops.
så vi gick ner,men då ville dom andra också prova sitta där uppe så vi gick upp och satt där yttiligare en timma,mysigt.
sen skulle vi ner och se på film,och prata lite mer efter filmen.
smart idé tänkte jag :D
efter 4 minuter av filmen somna jag.
HEHE
vaknade av skrammel från köket osv lufsar dit.där sitter agnes påklädd och ska snart fara,alla andara vaknar eftersom och vi äter frukost,sen kollar vi klart på filmen (alla råka kinda somna)
och sen far vi hem.
love you girls!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: