2011-01-05
 00:46:58

Bright moments

vi spelade med andra ord idag,eller jaaa typ (a)
och vi är för jävla smarta må jag säga!
Emilia
noshörning-pierre sätter upp händerna framför ansiktet och ska härma en noshörning,därpå emilia skriker ENHÖRNING!!!!!och inte fan såg det ut som en enhörning kan jag säga er.
fallskärm-emilia härmar och beskrvier hur man hoppar fallskärm " man slänger sig ut från ett plan sen ba * härmar hur man och gör ungefär världens finaste grimarsch/leende* såg ungefär ut såhär:
Staffan Stalledräng- pierre nynnar den kända julsången,emilia får ännu ett bright moment och hojtar Staffan Stallegren! därpå sandra och sanna dör lite av skratt.
Sanna:
Utedass-sanna tar upp en bricka,läser och slänger iväg den och frågar vad fan det var,vänta lite nu sanna,har inte ett utedass i eran sommarstuga? ;)
Sandra
bagare-sandra tar upp brickan,läser,försöker vrida och vända på ordet, baggare,bagaré osvosv,vafan är det fär något? :O
*slänger iväg den och tar en ny*
ärr- sanna får ordet "ärr" och eftersom dom är på samma lag ska sanna beskriva ordet för sandra. hon drar med nagln över underarmen "EMO!""CUTTA!""CUTSÅR""jaha,sår""nähä ärr..." asså jag undrar om det ens är lagligt att ha så kränkande ord med i ett sådant spel.antagligen inte.
sen skulle jag ju kunna berätta hur elin skulle beskriva sextant. men då blir nog hon sur,så jag passar(den här gången)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: