2011-02-07
 15:38:54

trelleborg open 2011

guld till Caisa och Elin, silver till Emmelie,grattis grymaste ni :D
Emmelie förlorade tyvärr finalen på domslut,fast hon var mycket bättre än motståndarN
jag var seedad och fick möta nån random dude från tyskland,och hoppsan visade det dig att hon inte var så random,hon var visst EM mästarinna.oops.
hon vann också viktklassen.HEHE

men jag kan ju skriva lite om resan (utan inbördes ordning)
på söndag kväll drog hälften av oss på bio med några po eun:isar och resten stannade och chillad emed kexen.
jag stannade eftersom att jag inte vill betala hundra kronor för att sova (a)
när vi skulle gå på Hemmakväll regnade det så vi drog upp luvorna,som råkar vara världens vakraste, och drog åt till max. sådär gick vi allihopa,men luvan åtdragen så det såg ut som vi hade kattsvansar till ögonbryn. varje gång vi mötte någon neg vi vänligt och sa "goddag!". då det var dags att gå över en väg ställde vi oss på ett led,la händerna på axlarna som tillhörde männiksan framför oss och sa kvackkvackkvac och hoppas jämfota över vägen i sakta mak.

på söndag förmiddag tror jag det var skrattade vi åt finsk coach som sträckte upp armarna i luftem,räckte ut tungan och gjorde världens snyggaste dans med den. hans "spelare" sträckte upp armen i luften och skrek "kyyyllääääääää!"(=jaaaaa!)
det visade sig sen vara semifinal.grattis,du tog dig till final.wow.

sen har man också intagit 15 powerade efter 1,7 kg bastning. så nu gillar jag inte powerade längre. usch.
men nu vet jag väl inte riktigt vad jag ska skriva mer,ska nog sova ett tag sen väntar träning,tjing på er!


jag har ascoola streck mellan allt, i know,men annars blir det så mycket text i ett enda svep och då ser jag fan in te själv vars jag är..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: