2011-02-14
 19:50:00

know you love it

1. Det första du tvättar i duschen? stortån,känner om vattnet är varmt!
2. Gillar du kaffe? HOHO nä
3. Hur mår du just nu? bra,äter gelehjärtan ♥
4. Vad är sista bokstaven i namnet på personen du har en crush på? -
5. Berätta om din senaste dröm: skriver jag inte här HehE
6. Skulle du kunna äta din favoritmat under en hel månad utan att tröttna på det? mmmmmmmm
7. Vad vill du ha just nu? VÄRME....och träning :] och ben och jerry och pengar osvosvosv
8. Har du räknat till 1000 någon gång? nej,jag har ett liv?
9. Biter du i din glass eller slickar du bara på den? det är ju olika :]
10. Använder du smileys? alltid! okej men för det mesta
11. Har du träffat någon kändis? jag ser mig själv i spegeln och pratar med mig själv varje dag?
12. Gillar du keso? älskar´t
13. Vilken låt hade du sist på huvudet? grenade
14. Hur många länder har du besökt? svergie,norge,finland,danmark,grekland,cypern,italien (2 ggr),bulgarien,spanien(2 ggr)österrike(2ggr) scweiz(HEHstavning),kroatien,albanien. så 13 :D kn ha glömt nå också :D
15. Är dina föräldrar stränga? oja!
16. Skulle du kunna hoppa fallskärm? efter lite om och men så tror jag det :]
17. Glittrar någonting i ditt rum just nu? ne HEHE
18. Brukar du hyra film? har hyrt film en gång i mitt liv
19. Var kommer du vara på lördag? ute och festa! eller..
20. Var du med och upplevde när World Trade Center föll i NY? var med och var med...nä,fiade min 5-årsdag(grattis i efterskott till mig)såg det på nyheterna minns jag.
22. Vad åt du till lunch? jag har då aldrig varit med om äckligare gryta...tror jag..
23. Har du lockigt hår? inte lockigt,äckel vågigt..
24. När grät du senast? förra söndags kväll...alltså den 6:e
25. Har du gått in i en vägg någon gång? fysiskt MhhMMMmM...psykiskt nee :D
26. Favoritårstid? SOMMAR!
27. Vem höll du senast i handen? emilia,hon är min handhållar kompis!
28. Sover du med TVn på? ne HIHI
29. Tycker du att du är gammal? jag är en lagom tjock man i mina bästa år!
30. Är du mörkrädd? inte mörkrädd....mördar/våltäktsman/inbrottstjuv/anna leeskig sak rädd :D
31. Gillar du ditt liv just nu? jag gillar alltid mitt liv... men just nu är det lite tungt på sina håll..
32. Har du någon gång valt att ta ett bad istället för att duscha? nån gång varannan månad typ?
33. Har du bra syn? asbra,till skilland från Alva...
34. Var är dina föräldrar just nu? jobbet -.-
35. Vad har du på dig just nu? svartacarlingsjeans (L) gina linne och hm herr tröja
36. Vad var det senaste du köpte? lyxshake på max med jonna och alva (L)
37. Hatar du mer än 3 personer? jag hatar en person.sen gillar jag folk mer eller mindre.
38. Använder du sushipinnar?
kina pinnar?nej men mina två bloggkollegor använder typ inget annat..
40. Äger du ett vapen? varför skulle jag behöva ett vapen? jag är farlig som jag är,HAAIIIIAAAAAA!
41. Gillar du ditt hår? då det gör som jag vill,annars kan det ta sitt liv.(HAHAHAA hår är ju dött HAHAHAHHAHskämtåsido)
42. Gillar du dig själv? ööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööö
jag har alltid undrat varför mina kompisar ens vill vara med mig men eftersom dom är något sånär humansksmarta ibland så måste ju dom gilla mig och ..... okej vart det där nu spåra
svar: kinda?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: