2011-02-11
 15:17:56

GAAAAAAAH

asså ni fattar inte hur jobbig pierre är!
mormor ringde och vi satt och prata samtidigt som pierre sitter och pratar med några random dudes på skype och han pratar och pratar och mormor pratar och pratar och jag hör inte vad hon säger,så jag srkivker åt han att han får hålla käften annars får jag ryck på han. efter ett tag blir han tyst och mormor börjar skratta..
hon tyckte nämligen att "ryck" var världens roligaste ord osvosvosvosvosv.
sen sitter han och glor på det jag gör när jag sitter vid datorn. typ då jag läser en blogg så kan han komma och börja fråga vem är det? vars bor hon? hur gammal är hon? vad är det där för bild? etcetcetc.
tro det eller ej,han är jobbigare än vendela :O
för er som inte vet vem trollet är,här är han,just på denna bild tuggandes på en macka.


Vendela

jobbigare äv vendela;(?

du sug...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: