2010-09-23
 08:17:49

breakfaster

jag skulle kunna visa mitt absolut fabulösa oboyglas och mackor till frukost. Om pierres dator hade ett program till sin webbkamera och/eller ta via fotoflexer,men nu funkar det ju inte heller...
igår träna vi plus gymma efter,så då vra vi riktigt grymma
(observera dett det rimmar,gymma-grymma)
nu ska jag snart dra iväg till min otroligt fabulösa internatskola.
vi har sovmorgon idag.så jag passade på att fara hem.
idag ska det nog serveras en medium grillar fillet mingon med klyftpotatis och kantarellsås.
eller inte.



är det tillåtet att vara så hör gullig när man inte ens är beredd..skulle inte tro det.

just ja. vi har friluftsdag halva dan idag. skitkul. verkligen.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: