2010-09-16
 16:23:56

ASSÅ VAFAN ÄR DETTA FÖR SKITUPPDATERING???

nu kommer ett långt inlägg,för jag skiter i att göra om emilia och sanna för dom uppdaterar så dåligt,mina babes är för upptagna med deras glamour liv :')
först gör jag om elin och vendela

1. Vad heter hon? Elin (pittekålle) vendela (korvbollen)
2. Hur gammal är hon? 68
3. När träffades ni sist? idaag
4. Vad har hon för hårfärg? Elin brunt och vendela blondii
5. Brukar hon färga håret? näru,där äre äkta vara!
6. Vilka färger har hon haft: grått,platina blont och sen de dom ahr nu :)
7.Vad har hon för parfym? som sanna: random
8. Är hon galen? nä....HAHAAHAHAHAAAH JO,DET ÄR BARA FÖRNAMNEN!


9. Vad är erat första minne? hahah då vi träffa våran klass i 6an första gången och trodde dom var skit konstiga (a)
10. Har ni många minnen ihop? asså inte mer än obama o jag,men jo många :)
11. Vart bor hon? elin: BUSCHEEEN vendela: hos sina föräldrar
12. Har ni varit utomlands tillsammans? noope,men det blir nog partty fest om några år HAHAHA
13. Är du avundsjuk på henne? ja,jag vill också vara bäst i världen :)
14. Vad heter hennes syskon ? sandra (jag)
15. När träffades ni första gången? hahaa när vi börja 6an :)

17. Vad går hon i för sporter: elin typ fotboll och kanske nå  random och vendela tai chi :)
19. Göra efter skolan? .

22. Brukar ni säga att ni älskar varandra? oja,i varje mening istället för punkt :)
23. Har hon fräknar? jag tror vendela har,men kommer man för nära så bits hon :S
24. Har ni kollat på film någon gång? ja :)
25. Har ni bråkat någon gång? vi har alltid krig :)
26. Har ni sovit i samma säng? vi delade på två madrasser :)
27. Har ni skrattat tills ni gråtit? fler gånger än vad jag kan räkna
28. Har du sett henne gråta? då v ihar skrattat :)
29. Vad gjorde du då? GARVADE
30. Har du sett henne vara riktigt arg? NAHAHAA JA:D
31. Har hon sett dig gråta? jaop
32. Vad ska ni göra i sommar? supa och steka
33. Har hon svikit dig någon gång ? ALDRIG
34. Har ni pratat i telefon någon gång? ANT?
35. Vad skulle du göra om denna personen dog? då skulle jag leva för henne...i en vecka kanske,sen skulle sorgen bli för stor och jag skulle hänga mig själv :)
36. Kommer ni vara kompisar om 10 år? nä,då är vi gifta :)
37. Älskar du henne? mer än allt annat!
38. Vad är det bästa med henne? att vi alltid har roligt och båda är så smarta att dom förstår mig!
39. Vad skulle du vilja att hon ändrade på? om dom skulle ändra på nått så skulle jag skjuta dom! :)
40. Skulle du ge henne pengar om du vann 1 miljon? jo,kanske en 500 lapp GHAHHAHAHAAH
41. Hur ser hennes klädstil ut? awesome
42. vill du att hon ska kopiera detta och skriva om dig? skriv alla svar på msn eller sms hahaah :)

1. Vad heter hon? Agnes (bara agnes) ISabelle(mufasa)Erika(peeerrrk)
2. Hur gammal är hon? 68 dom med
3. När träffades ni sist? today
4. Vad har hon för hårfärg? alla är brunhåriga
5. Brukar hon färga håret? nä höhö :)
6. Vilka färger har hon haft: men nej sa jag :)
7.Vad har hon för parfym? tror du jag vet?:)
8. Är hon galen? Agnes: satan själv <3<3 isabelle och erika: mjo,men ingen är värre än vendela,elin ocg agnes :)


9. Vad är erat första minne? kolla samma som vendela och elin! :)
10. Har ni många minnen ihop? jorå :)
11. Vart bor hon? agnes: mitt ute i ingenstans erika: buschen,nära elin isabelle: emiliia
12. Har ni varit utomlands tillsammans? nä höhö :)
13. Är du avundsjuk på henne? ja,erika har katt,agnes brukar ha kattungar och isabelle en chiuaua som jag åär rädd för :)
14. Vad heter hennes syskon ? dom har fan 685795 var så jag okar inte skriva :)
15. När träffades ni första gången? samma som första minne :)

17. Vad går hon i för sporter: agnes: fotboll bellz: fotboll och nå mer random tror jag och erika: går fan alla sporter som finns utom den bästa (taekwondo)
19. Göra efter skolan? GAAAH NU SKRIVER ALLA PÅ MSN SÅ JAG KAN INTE KONCENTRERA MIG

22. Brukar ni säga att ni älskar varandra? jarååå
23. Har hon fräknar? perrrk ja:)
24. Har ni kollat på film någon gång? MAHHAA ja :)
25. Har ni bråkat någon gång? nej du :) fast agnes har jag ju krig me hela tiden...
26. Har ni sovit i samma säng? asså ja tror det :)
27. Har ni skrattat tills ni gråtit?
haa ja :)
28. Har du sett henne gråta? nej :)
29. Vad gjorde du då? -
30. Har du sett henne vara riktigt arg? agnes: ja efter dom förlora mot oss på mycklecupen,då var hon ett litet pms barn HAHHAAHA
31. Har hon sett dig gråta? joo
32. Vad ska ni göra i sommar? STEEEKAAA
33. Har hon svikit dig någon gång ?
nejnej
34. Har ni pratat i telefon någon gång? jarå
35. Vad skulle du göra om denna personen dog?
samma som vendela och elin,men då skulle det nog gå en månad,HAHAH SKOJA :D
36. Kommer ni vara kompisar om 10 år? ja självklart!
37. Älskar du henne? alla tre!
38. Vad är det bästa med henne? personligheten :)
39. Vad skulle du vilja att hon ändrade på? ingeting darlings :)
40. Skulle du ge henne pengar om du vann 1 miljon? 500 spänn kanske :)
41. Hur ser hennes klädstil ut? man måste ju bara älska den!
42. vill du att hon ska kopiera detta och skriva om dig? samma sak,sms eller msn ahha :)

1. Vad heter hon? PEDER (L)
2. Hur gammal är hon? haha ingen aning (a)
3. När träffades ni sist? idag :S
4. Vad har hon för hårfärg? vet inte,han har ju snagg :)
5. Brukar hon färga håret? haha trorduja vet?:)
6. Vilka färger har hon haft: säkert grönt och lila
7.Vad har hon för parfym? icas
8. Är hon galen? nej,bara läskig :S


9. Vad är erat första minne? när han vicka på våran lektion i 6:an
10. Har ni många minnen ihop? NEJ FÖR FAN :S
11. Vart bor hon? vet inte :S!
12. Har ni varit utomlands tillsammans? nejnej
13. Är du avundsjuk på henne? tyvärr inte
14. Vad heter hennes syskon ? don't know
15. När träffades ni första gången? i sexan :S

17. Vad går hon i för sporter: ingen skulle jag gissa..
19. Göra efter skolan? det vill jag nog inte veta..

22. Brukar ni säga att ni älskar varandra? haha nä
23. Har hon fräknar? vet inte,och vill inte veta
24. Har ni kollat på film någon gång? nej
25. Har ni bråkat någon gång? nej,bara käftat :)
26. Har ni sovit i samma säng? nej :)
27. Har ni skrattat tills ni gråtit? nä hahah :)
28. Har du sett henne gråta? nej :)
. Vad gjorde du då? ?????
30. Har du sett henne vara riktigt arg?
nej :)
31. Har hon sett dig gråta? haha nä :)
32. Vad ska ni göra i sommar? soal magarna :)
33. Har hon svikit dig någon gång ? ja :(
34. Har ni pratat i telefon någon gång? nej
35. Vad skulle du göra om denna personen dog? det kan man ju undra
36. Kommer ni vara kompisar om 10 år? tror inte det :/
37. Älskar du henne? tyvärr :S
38. Vad är det bästa med henne? inte humor iaf..
39. Vad skulle du vilja att hon ändrade på? humor
40. Skulle du ge henne pengar om du vann 1 miljon? haha nä
41. Hur ser hennes klädstil ut? har sett bättre....mcyket bättre
42. vill du att hon ska kopiera detta och skriva om dig? helst inte

pusspuss mina små älsklingar ;*



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: