2010-10-25
 15:56:02

wool comforters - snuttegull

var tvungen att översätta snuttegull i google translate,selutat ser ni ovan..

medans min snuttegull(emilia för er tards som inte fattar) sitter vid datorn och pratar med mig från andra sidan världen så tänkte jag att jag kan ju berätta lite om mina och emilias framtidsdrömmar...

Först:
så ska vi skjuta Bill Gates. Varför kanske ni undrar? jo det är ju såhär att han är rikast i världen.
på så sätt ska vi bli rika ( fråga inte hur vi blir rika på det sättet,men det är en annan femma...:D)
sen ska vi skjuta ingvar kamprad(IKEA gubben)
sen Kissie. när v iendå håller på kan man ju skjuta henne också ;)
Sen:
ska vi fara till norge och sälja bredband.jag ska vara en telefonförsäljare och emilia dörrknackare. vi kom fra mtill att emilia aldrig skulle kunna vara telefonfrösäljare,för om det skulle svara någon med kraftig brytning så skulle emilia bara garva ihjäl sig... jag menar tänk på det, bryta på norska.Hujedamig vad det måste låta roligt.
Och efter det:
så ska vi fara jorden runt!
destinationer som är inplanerade redan nu:
Vietnam
LA
New York
Hawaii
London
okej,dom två sista som jag sa hitta jag just på själv...
då vet ni det! :D
två saker bör man notera vid denna bild:
1. min arm ser lagom cp ut?
2. jag håller just på med århundradets snyggaste fällning (L)


sanna kommer nog också vara med på något vis och vänster vara med på våra nresa också. om hon kan finna sig i att vi ska till Hawaii.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: