2010-10-15
 15:30:20

We'll walk this road together, through the storm. Whatever weather, cold or warm

jag har inget att blogga om.
jo,kanske tre saker.

nr. 1:
idag såg vi på Ebba och Didrik på svenskan,jag ♥ Ebba och Didrik.
och den älskade konversationen mellan ebba och hennes pappa:
pappan: hur går det i skolan?har ni någon söt fröken?
ebba: ja,och vi har en magister och han är rätt sexig
pappan:*förvånad min*
min klass: HAHHAHAAAAHHAHAHAHAA
för er som inte vet så går ebba typ i tvåan...
det där var typ inte intressant för er,men otroligt roligt att kolla på då hih...
nr.2:
kl 7 ska jag då varra på edda och bygga(konstigt ord,vi säger lägga) mattor för morgondagens träning/tävlings läger..
nr.3:
nr.1 var inte ett dugg intressant,hade bara inget att skriva om och det har varit ganska mycket taekwondo på sistone..
nu kom jag på en fjärde sak också.
provade googla mitt namn då det laggade med att lagga upp bilder... och varför i helvette finns det massor medbilder från jennifers blogg?
inte okej..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: