2010-10-22
 22:43:00

nallebjörnar

nu när det är så där coolt på blogg.se så ska jag passa på att prova höhö :D
så i skrivandets stund är klockan 16.21
men jag ska sätta på nån random tid så alla som skippar att läsa detta tror jag har suttit och skrivit det då,muhahah :D
en sak ni säkert inte vet om mig,är att jag tycker välidgt många personer liknar nallebjörnar
ett exempel:
är inte Hans Särkijärvi väldigt lik en nallebjörn? :o
sen tycker jag sanna är lik en nallebjörn :)
jag vet inte varför....kanske därför jag är så gullig,men själv tycker jag inte att jag är lik en nallebjörn,förutom på sista bilden i förra inlägget ↓
sanna tycker då att det är väldigt roligt då vi går på stan och jag utbrister helt random,KOLLA HAN SER UT SOM EN NALLE BJÖRN... men dom gör ju det... i min värld ;)
asså jag vet ännu ett helt random inlägg....men jag har typtråkigt..


liindblaads

Förlåt för sent svar ! hur är de idag ?



dagens bloggvinaare eller gårdagens bloggvinnare är uppe på bloggen nu ! kolla om de va du som vann :)



PUBLICERAT: 2010-10-23, 12:55:51 | URL: http://liindblaads.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: