2010-10-27
 16:49:14

hm baby!

var tvungen att hitta på något att blogga om,och jag kom på att min outfit förstår till mesta dels från hm..
jeans,199:- (tror inte det är dom här men dom som var likast för 199,så vi kör på dom!:D)
den här hittade jag inte heller rätt,men typ en sån nerstoppad i byxorna, 99:-
NAHAHA denna ring är från guldfynd by Kenza,men den var lik min ring så den blir bra,min är oval och lite annorlunda,och den kostar 29.50,till skilland från Kenza's som kostar nästan 800.
kap där alltså.
sen är min bh från hm också.ni tjatar ju såå mycket och vill veta ALLT.
idag krockade jag och wikström på gympan HAHAH :D
men stackar fick en stooor bula och börja spotta blod :(
en annan klara sig bra,lite skakis i typ en timma och är nu trött.inte somna,inte somna.
blir att cykla på tränignen i kväll.typ. inte träna taekwondo för mamma vet ni... (a)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: