2010-11-01
 10:23:17

det är inte lätt att vara jag

kommenterade förra inlägg,och när jag skulle tillbaka för att scrolla vidare och läsa mer KINGA inlägg...
DÅ HITTAR JAG INTE VARS MAN GÅR TILL STARTSIDAN.I min egen(okej,emilia och sannas också) blogg!
efter ett tags sökande i menyn så kommer jag på att man kanske ska klicka på headern... inte funkar det heller,då börjar man ju tänka om man bara ska skriva om adressen i browsern,men skam den osm ger sig! sitter och funderar i ca 20 sekunder till,sen kom jag ju på att det finns ett litet hus till höger om rubriken. HA!

sen kanske det inte ska nämnas att jag ibland sitter och letar efter menyhelvetet till höger eller vänster sida om inläggen.Den sitter ju i menyn.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: