2010-11-28
 17:58:00

<3 nr 3

NYYÅRRRRSSS OUTFiTS!
jag tänkte slänga ihop outifts till emilia och sanna då jag endå håller på!
Sanna tycker jag ska satsa på seglar-looken:
1. assnygg klänning
2. bälte att ha i midjan
nu undrar ni kanske vars ni ser en trea,men det är den där lilla damp-saken där nere i hörnet
3. seglar hatt!
Emilia:
1. lack kjol med hög midja
2. lacklinne <3<3
3. armvärmare omg dom är så snygga,ge mig!! ;*;*;*;*
4. benvärmare
5. lösögonfransar som är fjädrar,seexiii!
6. hattttt ;);)
och sen till den bästa,min!
1. leopard linser.... (till ögonen för er som är tards)
2. lack kjoool
3. APSNYGGASKOR ;*;*;*;
4. man köper armbanden ett och ett,det heter "pistol bullet",minst 5 på varje arm!
5. nätstrumpbuxor ofc!
6. lila korsett,sexigt ;);)
gillar ni det?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: