2010-12-30
 19:52:00

resumé 2010 del 2

Juli
jag for till Fjäle med Pierre.
efter cirkus en vecka kom Emilia och Sanna ner och hälsade på!
jag har nog aldrig haft så kul i hela mitt liv!
jag vet inte riktigt vad jag ska skriva mer än att vi åkte ring med sofia, gungade med små tremeningar och framför allt jag och Sannas överraskningar till emilia då hon kom upp på morgonen ;)
men den historien ska vi inte nämna här!
Augusti
skolan började om..
nämen jag kommer inte ihåg nå mer (a)
September
Gran Canaria och Playa del Inglés mellan 8-15 september!
det eeeeeggdddeeee!
det var molningt en dag så vi tog chansen och gick genom sanddynorna som var längst bort! här står jag i brygga (a)
det kom en katt och jamade som fan,så han fick heta Mjaou!
och blyg var han inte!
jag,mamma och Pierre satt inne i mammas och pappas "lägenhet"(jag och pierre hade en och mamma och pappa hade en)
och då hör vi ett väldigt starkt/tydligt jamande och trodde han var utanför fönstret,pierre gick och kollade,men jag ser då en svart liten filur sitta just nedanför sängen,och jag håller ju på att skita på mig :O
men jag jagade ut honom..
men han var nära att komma in fler gånger,han satt i dörren flera gånger♥
Oktober
hade vi tränings tävling/läger här hemma eftersom  Svenska cupen 2 blev inställd pga för lite deltagare (a)
mer vet jag inte (a)
November
bar det av till Kroatien!
den här gången tävlade vi+norge klubbarna som en enda stor klubb!
själva tävlingen sket sig för alla i våran klubb..
sammanlagt blev det ett guld och ett brons på alla 40 tävlande,så det var väl ingen jätte hit..
men resan var AWESOME!

jag delade rum med Amanda och Jennifer!
vi hittade dusch mössor som vi var tvugna att prova.
tävlingshallen
jag vet inte hur bra det syns men iaf så råkade jag bryta av min tandborste
(den ska gå att bryta av) och den for in under handfatet,jag skrek KUUUUUUUUK och började sträcka mig efter den. jag har ingen aning men då började Jennifer asgarva och likt en fontän tapetserade hon hela badrums spegelns med tandkräms lödder...
Senare i November var det dags för Svenska cupen 3 i stockholm.
jag tog guld och på kvällen hade vi lite skoj medans dom över 18 festade (a)
jag coh caisa posar i pyjamas ;*
December
jag tävlade SM i Göteborg,i Lisebergshallen faktiskt!
hela den var verkligen rosa!
jag tog ett brons utan att vinna en enda match,jag var seedad..
jag coh jonna bastade och mådde inte särsilt bra,och när vi kom på invägningen insåg vi att vågen var 6 hg snäll,så jag hade inte behövt basta,that's life.
Vi sov på ett vandrar hem där vi sprang runt i korridorerna och på coop som var 2 m därifrån :)
Sen var det jul och jag fick awesome julklappar,och nu,en dag innan nyårsafton har jag varit sjuk i snart en vecka,och måste på stan idag,ska bränna 800 på en iCurl tror jag och ett par svarta jeans för 399 så inser jag att 2010 har ju varit väldigt awesome endå :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: