2010-12-30
 12:50:46

resumé 2010 del 1

resten kommer ikväll!
tänker vara lika originell som alltid!
Januari
jag hade just tagit helbälte så jag började träna i kamplaget.
vi for på träningsläger i Norge,Trondheim.
jag lärde känna Elin,Agnes,Erika,Isabelle och Sanna.
kort efter det var även Vendela ny bästavän :)
Februari
jag skaffa facebook (bättre sent än aldrig)
jag tränade,massor.
jag köpte en ny bräda och åkte massor på VB
vi hade träningsläger med fotbollen.
Det kom brandmän för vi hade råkat utlösa ett larm (a)
Mars
vi for till Hemavan och åkte skidor med Moas familj.
jag for också till mormor och morfar och träffade mina tremeningar
+ en kille jag inte träffat på jätte länge ;)
April
tävlade mina första tävlingar som junior. första var Malmö Open, vi var två i viktklassen och jag tog guld.
Andra var i stan på DM där jag tog silver.
(självklart ska man ju inte hitta någon bild till det)
Maj
vi for på Leos med klassen och köttade undan småungar :D
tränade stenhårt,skulle snart iväg utomlands! :D
tror också att det var i maj vi hade träningsläger med Norge!
Juni
for och tävlade i Österrike :D
tyvärr fick jag första matchen möta en bland dom bästa i Europa,förlorade såklart med 5-12 och
bröt armen på det!
jätte fräsch var man, hade inte duschat efter matchen och fick inte en ordentlig dusch förrän jag kom hem på måndag natt!
vi for förbi ett badställe som jag fick ställa mig i vatten som var i höft-höjd och göra nått brygga-liknande så jag kunde blöta håret,sen fick jag sträcka upp armen och doppa resten av kroppen,SEXIGT!
och att det fanns en vatten rutsckana där som alla tyckte var ASROLIG gjorde ju inte saken bättre..

sen har vi den oförglömliga helgen då vi for på PSG på MIK/MSK
(eller vilken ordning det nu är)
vi spelade fotboll,badade,for på dollar store och hade burträsk bingo!
en av uppgifterna var att ha bild på ett par färgglada kalsonger ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: