2010-12-25
 11:32:17

NAAHAHA

EGENTLIGEN SKULLE NI INTE FÅ SE DET HÄR,MEN SANDRA ÄR JU SÅ BUSIG ;*;*;*;*;*

 

 

 

 

Jag har gjoort en testblogg som ni kanske såg. Detta för att testa en ny design som jag tänkte vi kunde sätta upp på julafton! Ni kan ju kolla in den (Den är inte riktigt klar) och så kan ni säga vad ni tycker om den:D
/Säänna


INT DEN BILDEN PÅ MIG. TA NÅN FIN,INTE NÅN CPSAK SOM GÖR ATT JA GSER UT SOM ETT LITET MENSBARN(A)






försök gissa vem det är muhahahhaha



Gay bild på mig men annars var den Amaziiiiing:D

/mensbarn nr2



Hahahahaha, isf får vi ta nya bilder för jag har typ inga på mina älsklingar;) Annars tar vi nagellacksbilderna HAHAHAHAxD

/Sanna the man


dom duger fint för mig (a) / tha one and only of pierres systrar



Amen dröm vidare om att ni får ta nagelacks bilderna!?:O / ta smallest one of us three



säger jag med -.-/tha tap!



NÖFF



seriöst vad är felet på oss?:O /den bästaste av dom alla



Frågan är: Vad är fel på er:) /Den som det inte är fel på



jag vet inte/hon den där med ADHD


var tvungen att he linjer mellan så ni skulle fatta vem som skrivit vad.... (a)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: