2010-12-28
 13:15:52

hosthost,säger sandra..

.. och gick ner och knarka lite mer hostmedicin+sinova+berocca+halstabletter med apelsinsmak

med det knarket i kroppen så ska jag nu skriva lite om mina närmsta vänner:
(utan inbördes ordning)
Emilia..
..är mitt lilla mobboffer som är sötast i världen. Ni förstår inte hur snäll man kan vara.
eller hur glad.eller hur speedad.eller hur bästast. eller hur liten.eller hur cool.eller hur cp.

Sanna..
..känner nog ingen som är så smart för att vara så ung? hon vet seriöst allt om allt och alla :O
min älskade lilla alltid så modellsnygga egna lilla wikipedia kompis ♥
Elin..
.. förutom det perfekta håret och snyggaste kläderna i världen(som jag tyvärr inte har,får nog ta med mig hennes garderob hem nästa gång..),finns det ingen i hela världen jag är så lik!
det känns som vi är lika varann i allt,utom att jag är längre,hela 1 cm mina damer och herrar! ;)
Agnes..
.. det finns tre ord som beskriver dig perfekt! Killtokig,galen och världensbästaste!
bästaste behöver jag inte ens beskriva men alla här som har en aning om hur killtokig man kan vara räcker upp en hand?
jaha okej,det var bara Agnes..
sen ahr vi ett ord kvar.Galen. Alla har minst en kompis som är galen,Agnes är en av mina två,den andra är
Vendela..
.. Gayfriend,när du inte jagar mig med stolar genom korridoren eller försöker förföra emilia så kan man prata med dig om allt! ( sen må jag då lägga till att dina ben är då rätt heta HAHA :D)
erika..
..SNÄLL. det kanske finns en i världen som är snällare än Emilia,vem kan det vara tänker ni? Erika säger jag.
om man är dum med emilia så bits hon,det gör inte erika HAHA :D men annars så är dom två också extremt lika? :)
Isabelle..
..MOE! om ni inte har hängt med:
båda älskar Mufasa i lejonkungen= döpa varann till Mufasa=döpa om till MOE :D
om man får vältränad mage då man skrattar kolla då på min när jag har varit med henne.12 MAgRuTor IsåNnAfaLl.
till höger->
Sanna..
.. nr 2! nä skoja bara,men alltså,ni förstår inte..
sHe'S ThA GaMeRr nUMerO UNo!
men dock ska jag varna er att inte sitta bredvid henne på läset!
Sanna Riemertzon
asså om jag har glömt någon nu så är det för att jag har skitbrottom,ska iväg på lassa och ta prover för min ÄLSKADE ööööhm sjukdom!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: