2010-12-17
 17:28:27

!

om man ska vara kompis med oss måste man vara beredd på alla utbrott vi kan få. det spelar ingen roll om dom är 7 på morgonen,mitt på dan eller mitt i natten.
typ som nu då jag måste helt plötsligt veta vad det är för färg på filips sockar. Då finns det bara två alternativ:
1. inte svara,men då får du en liten jobbig sak som spammar sönder på msn tills man svarar. Sms och det går längre än 20 min
2. Svara
men just nu väljer han att inte svara. HA tänker jag och spammar. men har man tvångstankar så har man. kan int hjälpa det. Sen är jag hungrig också,det gör inte saken bättre.
/Sandra
jag la det i tvillingar och ustött för att alla gör det (a)

han åt visst,blir att smsa...

och nej,jag hittar inte bara på,det är sant!

han hade svarta strumpor


namnlös

MYT !


namnlös

MYT !



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: