2010-12-25
 12:17:00

Dag 12 - Min bästa vän

Jag har MÅNGA bästa vänner och eftersom jag inte vill att nån ska bli utelämnad så skriver jag en liten text om alla!

Emilia:

Emme är den som jag känt längst av alla mina bästa vänner. Hon är som en syster för mig och det går itne en dag utan att vi visar vår såkallade "syskonkärlek" för varann.

Sandra:

Jag och denna skitunge har haft våra twister i livet men är ändå bästa vänner. Vi är båda riktiga gottegrisar och båda är mycket envisa... Min babe helt enkelt!

Fanny:

Vi har tyvärr glidit lite under åren vi gått på högstadiet, men jag anser henne som en av mina allra bästa vänner ändå. Träffade henne på dagis (eller säger man förskola nu?) och vi har hållit ihop ändå sen dess!

Elsa:

Denna b-rud är den gladaste, snällaste och skrattigaste person jag känner! Det är svårt att bråka med henne och vi har bara bråkat en gång under alla år vi varit bästa vänner (enda sen 6års!). Riktig sångfågel också, och vi har sjungit tsm ett antal gånger;)

Zoraya:

Min egen grekturkgurk! Vi är niggalovers och jag gissar att många blir irriterade på oss eftersom vi alltid är speedade och går runt och bootyshakar och sjunger högt på "shabooya". Hon kom inhalkande på ett bananskal i början av högstadiet och jag kan verkligen prata om allt med henne!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: