2010-12-14
 18:47:00

Dag 01 - Om mig

Då är vi inne på dag 01 - En liten text om mig!

Jag heter Sanna och bor i en liten håla någonstans i det avlånga land vi kallar Sverige. Jag är en sån som alltid ska göra något, och som helst skulle vilja lägga till två extra dagar i veckan.
Mycket av min tid går åt till träning - Taekwondo och gym. Resten går till plugg och mina vänner.

Under mitt korta liv har jag hunnit med att gå ett antal sporter:
- Balett
- Fotboll (Slutade i höst)
- Simmning
- Taekwondo

Jag blev tidigt beskriven som en "humörstjej", alltså att jag verkligen visar vilket humör jag är på.
Som tur är, är jag oftast glad och har väldigt lång stubin, vilket är tur eftersom jag blir extremt sur när det väl händer något!

Det är några rader om mig själv!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: