2010-12-29
 11:43:41

29 december 2010

eftersom jag fortfarande är sjuk så har jag ju inte så mycket att skriva,men jag kan berätta lite vad jag gjorde igår :D
jag for på vårdcentralen och fick veta att jag hade en virusinfektion, men inte fan är det nå viktigt så jag får ingen pencillin eller något,så jag sitter här med kli i halsen, feber,  ont i huvet, kli i öron(asså inne i gångarna,mysigt!) och snuvig till 300000.
sen spenderade jag dagen genom att piska mina bröder i Halo 2, läsa ut Elsas Värld, kolla på hockey som slutade 1-1 efter tredje,mållös förlänging och nederlag efter straffar. Sen spelade vi mer Halo, lovar att vi spelade minst 30/25
alltså 30 gånger spelade vi försten till 25. jag vann 1 gång och  Pierre alla andra, i vanlig ordning. (a)
OCH JA, jag är tjej, OCH JA jag skulle vinna mot alla förutom Pierre anytime, FÖR JA jag är kingast i Halo.
old times but great times ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: