2010-12-18
 12:49:00

18

mål/drömmar jag har

jag tänkte att vi ska variera lite här,så här kommer en bild på mina drömmar:
jag hoppas att pilarna guidar er rätt!
det börjar uppe i högra hörnet med att jag vill ta med med i landslaget och fara på EM. em är i oktober nästa år,but I gotta fight hard.
nämen kommer jag inte med så kommer jag inte med,bättre än så är jag inte helt enkelt
SENARE mål i livet så vill jag bo i en lägenhet.varför skulle hon? tänker ni,jo nu är det såhär att våran gräsmatta är väldigt stor, det tar 45 min att klippa om man är 2!! och dessutom är det jobbigt och vi har jävlaskit gräsklippare som går sönder hela tiden.
så köp aldrig en fet jävla tomt. era barn kommer att sitta på toan och cutta sig innan dom ska klippa gräset,tro mig,ja vet.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: