2010-08-22
 16:59:18

Vettefan

Jag vet att uppdateringen från min sida har varit sjuk dålig, men sanningen är den att det har varit lite jobbigt senaste dagarna. Någonting har hänt under sommaren, vet inte riktigt vad. Antingen är det att jag har vuxit sjukt mycket, eller att Vampire sucks har kommit ut på bio. Nej, detta skulle bli ett seriöst inlägg, även om jag vet att det är en mycket oserös blogg. Jag förstår om ni inte vill läsa, men jag måste bara få skriva av mig. Fast jag har ju en annan blogg.... Äh vafan, jag orkar inte.

Allting har varit lite som en dimma; skymmer sikten lite, dyster och grå + att det inte går att greppa. Eller så har det hela varit som Gandalf den Grå; skymmer sikten lite, dyster och grå + att han inte går att greppa.
 Känns som att hela världen är emot dig, typ som när det inte snöar på julafton. Det känns som att inte ens TV:n gillar mig längre.
Den laggar typ sönder när jag tittar.

Jag förväntar mig inte att folk ska läsa detta. Men cred till alla som har orkat såhär långt. Undrar hur mycket folk tror att en enda person orkar med? Ska en enda person orka med rasism, hatkommentarer (Ja, jag syftar på dig Johan), och TV-lagg? Det tycker inte jag. Alla verkar tro att jag lever i en fantasivärld. Sanningen är att jag mest lever i en bubbla, och när den spicker så rasar hela min värld ihop. Vi får hoppas att bubblan klarar sig till 2012... Alla har brister men i mitt fall är det fler än många. Min blogg går inte som den ska, läsarantalet sjunker. Jag menar; hur tror ni att jag ska klara det va? Jag klarar snart inte av att se på mig själv som jag egentligen är. Funderar på att färga håret svart med rosa slingor och måla mig svart runt ögonen, med en kajal dåra.

Samtidigt dyker mer problem upp iochmed att jag färgar håret och sminkar mig som en galning.

1. Folk kan tro att jag är emo, vilket jag inte är. Fast jag hatar ju i och för sig mitt liv så... jag tror jag kanske platsar in i den kategorin iallafall.

2. Jag kommer inte kunna vara samma person jag en gång var, det skulle vara för mycket fördomar.

3. Jag kommer inte kunna se mig själv i spegeln efteråt.

Ett till problem är att jag är tjock. Jag redigerar bilderna grovt, så, nu har jag sagt det.
 Jag vet inte om jag vill leva lägre, jag vet inte om jag klarar av det. Utan hjälp mår jag som sämst, med hjälp mår jag som sämst. Vet inte hur jag ska göra!
Vad ska man göra om bubblan spricker?

HAHAHA, lite ni gick på det?;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: