2010-08-10
 22:43:26

tihihi

undra hur många inlägg man hinner utan att emme har skrivit ett enda? :)


När du duschar, sätter du på vattnet innan eller då när du står i duschen?

Innan.
Har du nån gång borstat tänderna i duschen?
nepp.
Hur gammal ser du ut att vara?
amentyp 3? :)
Vilken låt sjöng du senast?
airplanes <3
Vad har du för planer i veckan?
träna,kompisar,stugan typ
Vem fick du senast sms av och vad stod det?
Elin. Sandra om du skulle få välöja skulle du hellre hångla med Ped*** i 5 min eller gå i skolan en dag i underkläder?
jag valde inget av det.
Har du någonsin kallat någon för slampa?
ELIN !   (och jag var seriös)
Har du blivit kallad för slampa?
av Elin    (hon var också seriös)
Har du nån gång ätit upp alla popcorn?
alla utom typ...3? jag var med emme,och det säger allt!
Hur många tror du kommer gå på din begravning?
vem skulle INTE gå? :O
Hur många av dem skulle komma bara för att vara säker på att du är död?
90% av dom!
Har du mest fiender eller mest kompisar?
kompisar! för jag är sååååååååååå populär....
Har du någonsin skickat ett anonymt brev?
tihihihi ja :D
Kan du fixa din egen bil?
om det innebär att sparka lite på däcket så den funkar igen,ja!
Vem pussade du senast?
min nallebjörn.
Är du smartare än dina vänner?
HAHAAHAHAHAHAAHAHAHH ant.
Har du någonsin stulit något av dina vänner?
ääääääääääääääääääääää.... men SÅKLART INTE! :o
Har du suttit i fängelse?
jo. där jag bor kallas det no lektion..
Gillar du lukten av öl?
nä fy fan.
Skulle du dödat en hund för £1000?
nej,det är ju hemskt :o
Har du varit deprimerad nån gång?
japp.
Bor du med dina föräldrar?
Japp, mamma&pappa&tvillingbror
Har du planer för framtiden?
lägenhet,så man slipper klippa gräset :]
Två saker som skrämmer dig:
Spindlar och drag me to hell
Två av dina nödvändigheter:
KAKOOOOOOR och typ..... träning?
Två saker du har på dig just nu:
hotpants och linne ;)
Två av dina favorithobbys:
träna och kompisar :]
Två saker du vill ha:
pengar och katt :]
Två platser du vill åka på semester:
United States of America och sne vill jag till hawaii (men det är ju samma sak typ? :O)
Två saker du vill göra innan du dör:
få elin att inse att jag vinner över henne i ALLT och köra drive in på max med cykel. gullig jag är va? :)
Två saker du tänker på just nu:
undrar vad det är för skitlåt pierre lyssnar på just nu och att det skulle vara gott med subway kaka :p
Två affärer du shoppar i:
Gina, H&M.
Två favorit-husdjur:
katt och apa.   det är ju jobbigt att gå ut med hundar 
Två orsaker till varför du svarar på denna undersökning:
vill se hur m,ånga inlägg va skriver utan att emilia har skrivit nått (a) annars ingen anledning.
Vilken färg bär du mest:
SVART.
Senaste favoritfärg:
Rosa.
Senaste låt du hörde på radion:
säkert walkin in memphris med calle
Vad blir det för middag i natt?
typ frukt
Är du lycklig nu?
amentyp.
Vem ringde du senast?
Snuttan♥ (emilia)
Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?
3.hem,cykel och skåp
Hur är vädret
nattsvart
Saknar du någon just nu?
ja.
Ett ord som beskriver dig:
bäst
Favoritskor:
Vita tygskor
Äger du stora solglasögon?
ett par gula stekisar,och ett par svarta med zebraränder på sidorna...mjaaaooou
Vad vill du helst göra just nu?
äta kaka.
Vad borde du  göra just nu?
gå ner o va beredd på scruuubbbss<3<3<3
Senaste textmeddelande du skickade:
till elin. varför? :O<3
Vem kramade du idag?
emilia och sanna.tror jag.
Nämn en sak du gör varje dag:
andas...nämen typ smsar?
Hur mycket pengar har du just nu?
det skulle ni allt bra vilja veta va? :)
När såg du din pappa senast?
då vi åt middag.
Har du ont någonstans just nu?
nä :)
om ni ville veta så svarade jag underkläder,så alla skulle se min sexiga rumpa ordentligt ;)
ni kan ju se ungefär på headern^
nu blire scrubs<3
tjo.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: