2010-08-11
 16:00:52

säändrabiatch

kollar på smallville med twinbrother!
idag var jag på stan med sanna,eftersom agnes inte ville ;)
jag köpte jeans för 99:- på cubus,dock lite förstora... så då har jag anledning att äta kakor (a)
en jacka på hm för 399:-,och torrschampo för 39:-
från hm'ss hemsidA
så där såg jackan ut :)
juuustja köpte två böcker från bokia också,en av dom är blondinbellas nya bok,egoboost!
jag förstår inte varför hon har fått så mycket dålig kritik för den,för jag tycker att alla andra storbloggare ska sätta sig och skriva en bok och göra det bättre själv!
lycka till,det kan ni behöva era morsgrisar!
ikväll blire fystester,det kommer att gå SKIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIT och KISS :(
OVER AND OUT

hur ser man att en bil kommer från turkiet?
-på vindruteTURKARNA
HAHAHAHAHAHAHAHHAHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA så jävla klockernt :]



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: