2010-08-11
 12:43:29

Chaio!

hejhej!
idag blire att spela match och fara och fiska tänkte bjuda på lite bilder!
tänkte lägga ut lite bilder på sandra och sanna eftersom när jag är med dom brukar dom fota sönder min kamera då får dom skylla sig själva att dom kommer ut på bloggen!=)
och en super seriös bild på MOI! DÖH!


emma

sv: tackar! :)



PUBLICERAT: 2010-08-11, 16:40:10 | URL: http://justsomenotebook.blogg.se/
Moa

Hejsan! Det är såhär, att jag behöver din hjälp!

Jag är med i en fototävling, och försöker ragga röster.

Så, nu räknar jag med dig! Som tack för detta, så länkar jag dig på min blogg!



Du får fler besökare. Jag får röster. Alla vinner på detta?

Ursäkta för detta om du inte är intresserad, men.



Gå in på min blogg för att läsa mer! Supertack! :)

( Förlåt om jag skickat detta förut, men det är för att man kan rösta flera gånger! )



PUBLICERAT: 2010-08-11, 18:12:02 | URL: http://moathemoses.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: